Service Studio zet volgende stap: Klantenportaal 2.0

Afgelopen jaar vond er een groot intern project plaats waar onze Service Studio een update kreeg. Hierdoor zijn alle interne processen geoptimaliseerd. De volgende stap is ons klantenportaal! Bluedesk CRM heeft in een intern project twee CRM-oplossingen samengebracht in een nieuw klantenportaal. Salesforce Community’s en Aurea CRM zijn nu op unieke wijze gekoppeld wat leidt tot veel nieuwe mogelijkheden. Dit nieuwe klantenportaal is een grote stap voorwaarts voor zowel onze klanten als onszelf.

In het nieuwe klantportaal staat user experience hoog in het vaandel en zijn er een aantal nieuwe functionaliteiten beschikbaar zoals een overzichtelijk dashboard dat direct inzicht geeft in de status van het contract en de status van tickets.

Ook het aanmelden, bijhouden en afhandelen van tickets gaat nu een stuk eenvoudiger. Bovendien verloopt de communicatie en samenwerking nog sneller via Salesforce Chatter.

Na een succesvolle pilot bij een aantal klanten en de daaruit verwerkte feedback kunnen wij met trots melden dat ons nieuwe klantenportaal vanaf maandag live is gegaan! Wil jij ook aan de slag met Salesforce Community’s? Met onze technische kennis en ervaring kunnen wij elk platform koppelen aan Salesforce Community’s. Aarzel niet en neem vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier.