Een terugblik op 2017…

Een terugblik op 2017. Een jaar vol met mooie projecten, nieuwe klanten en nieuwe kansen. Een jaar waar nieuwe medewerkers ons team kwamen versterken en een jaar waar ons Bluedesk team opnieuw zorgde voor een perfecte klantenbeleving.

Er zijn binnen Bluedesk CRM verschillende mijlpalen bereikt. Allereerst is onze servicedesk getransformeerd naar de Service Studio 2.0. Bluedesk CRM is de laatste jaren flink uitgebreid; meer CRM-oplossingen, meer klanten, meer serviceverzoeken, meer medewerkers en de aard van het werk is veranderd. Naast support en small changes worden onze applicatiespecialisten steeds vaker ingezet in gespecialiseerd werk op projecten. Door deze veranderingen sloten de werkwijzen en procedures van onze servicedesk, die in 2010 waren opgesteld, niet meer aan bij de huidige behoefte. Om deze redenen is het project Service Studio 2.0 gelanceerd. Andere ontwikkelingen in 2017 zijn de verdere aankleding van ons kantoor met wandbekleding, nieuwe multimediasystemen en het plaatsen van een voetbaltafel waar ons team even tot rust kan komen tijdens of na een harde werkdag.

Ons Bluedesk team is gegroeid in zowel kwantiteit als kwaliteit. Het Sales & Marketing team is uitgebreid maar ook het Service Studio team en Consultancy team hebben er nieuwe talenten bij. In 2018 zal ons team opnieuw uitbreiden met ongeveer vijf talenten. Ook zullen we in het kader van de AVG in 2018 onze procedures en werkwijzen conform ISO 27001 in gaan richten.

Door de groei van onze organisatie zien we ook dat er meer specialisme nodig is op het gebied van branches en technologie. Hier wordt rekening mee gehouden bij de werving van nieuwe collega’s. Bluedesk CRM zal in deze fase meer focus gaan aanbrengen op branchekennis en de kennis van de technologie. Met kennissessies en (zelf)studiedagen zorgen we ervoor dat ons team op zijn expertisegebied kennis blijft verwerven. Hiermee creëren we Business Consultants die de taal spreken van de klant en Technische Consultants die oplossingen realiseren voor onze klanten.

Kortom, 2017 was een jaar vol mooie kansen, uitdagingen en bereikte mijlpalen. 2018 wordt een jaar met veel nieuwe uitdagingen maar met ons Bluedesk team zijn we klaar voor de start!