Bluedesk CRM kijkt terug op een succesvolle klantendag

Op 21 september stond de klantendag van Bluedesk CRM op het programma. Klanten van onze verschillende oplossingen en uit verschillende branches kwamen samen in Kontakt der Kontinenten in Soesterberg om deel te nemen aan een gevarieerd programma dat aansloot op de diversiteit van de klanten. Tijdens deze dag blikte Bluedesk CRM terug op de ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Daarnaast werden de plannen voor de aankomende jaren gepresenteerd.

Ook namen een aantal klanten deel in een klantpanel om zo aan de overige klanten te laten zien hoe CRM geborgd was in de organisaties en verder te praten over de ambities. Natuurlijk werd er ook stilgestaan bij de samenwerking met Bluedesk CRM. Na een heerlijke lunch waren er voor het middagprogramma kennis sessies georganiseerd om te zorgen dat ook de klanten up to date blijven van interessante ontwikkelingen in de markt. Er werden sessies gegeven over; marketing automation middels Salesforce Pardot, een sessie over het major donor managementprogramma Moves that Matter en een sessie over de roadmap van Aurea. Voor de Aurea kennis sessie was de productmanager van Aurea CRM, Michel Obermaier, ingevlogen vanuit Duitsland.

“De klantendag was erg interessant en leerzaam, leuk ook om wat meer over Bluedesk te weten te komen en nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen te horen. Hartelijk dank daarvoor!” – bezoeker klantendag

Afsluitend werd er een sessie gegeven over de privacywetgeving (AVG) die volgend jaar aangescherpt wordt. Na al deze stof was er natuurlijk ook nog tijd om de dag door te spreken onder het genot van een borrel. Onderstand een mooie sfeerimpressie van deze interessante dag!

Dank nog voor de goed verzorgde en informatieve klantendag en de ontvangen presentaties!”  – bezoeker klantendag