Het Bluedesk-team breidt zich uit!

Bluedesk CRM heeft er een nieuwe stagiaire bij. Siebe van Boxtel komt het Bluedesk-team versterken met zijn kennis als ‘Business IT & Management’ student. Als student wordt hij opgeleid tot IT-consultant. Maar hoe is Siebe bij Bluedesk CRM terecht gekomen? En wat wil hij leren in zijn stageperiode? Hier vertelt hij ons meer over.

Siebe van Boxtel: “Tijdens het tweede leerjaar van mijn opleiding Business IT & Management is ons verteld om op zoek te gaan naar een stagebedrijf. Zodoende ben ik gaan rondkijken naar enkele bedrijven en mogelijke vacatures. Kort hierna meldde een consultant van Bluedesk CRM mij dat er misschien wel plek was bij Bluedesk CRM. Door de positieve indruk die ik kreeg van de consultant ben ik op de site gaan zoeken naar meer informatie. Ik heb een sollicitatiebrief naar Bluedesk gestuurd en was van harte welkom op een sollicitatiegesprek. De uitdagende opdrachten die ik nu heb gekregen vloeide voort uit het prettige gesprek.

Tijdens het aankomende half jaar verdiep ik me in de pakketselectie voor Flow 2.0. Flow is een online actielijst die wordt gebruikt voor alle interne en externe projecten. Zowel klanten als medewerkers van Bluedesk CRM maken gebruik van deze actielijst en is daarom een cruciaal onderdeel van de organisatie.

Ook zal ik bezig zijn met interne procedures van de Service Studio; de opkomst van onze Service Studio 2.0 met nieuwe procedures en werkwijzen moeten omschreven worden zodat de gehele organisatie deze kan handhaven. Ik ga mezelf bij genoeg tijd daarnaast bezighouden met de digitalisering van het facturatie systeem, zodat vanuit de urenverantwoording een factuur digitaal kan worden getekend.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin en hoop op een mooi eindresultaat!”

Kortom, een nieuw talent bij Bluedesk CRM!