Kennissessie Moves that Matter: nieuw relatiemanagementsysteem voor grote giftenwerving

Wil je meer inkomsten uit grote giften? Zoek je een hulpmiddel dat eenvoudig structuur aanbrengt in de relatie met grote gevers? Wil je de voortgang van relatiemanagement meten, op een manier die (veel) verder gaat dan alleen euro’s? Dan is Moves that Matter iets voor jou. Een nieuw initiatief dat wordt gelanceerd tijdens de kennissessie van Goede Doelen Nederland op 29 juni aanstaande.

Moves that Matter is een nieuw relatiemanagement aanpak ondersteund met de innovatie van Salesforce dat non-profit organisaties helpt structuur aan te brengen in de relatie met grote(re) gevers en zo het rendement uit deze interessante groep te vergroten.

De experts van Nassau Fundraising en Bluedesk CRM hebben achter de schermen gewerkt aan de ontwikkeling van Moves that Matter. Samen met een aantal klanten uit goede doelen doorliepen zij alle facetten in de relatie met grote gevers en hoe de registratie hiervan kan verbeteren. Met managers spraken ze over prognosticeren van resultaat en met relatiemanagers over werkbare KPI’s om voortgang te meten.