Het werk als office manager bij Bluedesk CRM

Het team van Bluedesk CRM bestaat uit managing directors, CRM-consultants, applicatiespecialisten, een sales consultant en online marketeer maar niet te vergeten een office manager. Een office manager… Wat houdt dit in? Welke werkzaamheden voer je dan uit? Lees vooral verder als jij ook het antwoord wil weten!

Over mij

Ik ben Daniëlle Rutten en sinds 2015 vervul ik in dit team de functie van office manager. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit administratieve taken en daarnaast ondersteun ik de managing directors. Bovendien pak ik allerlei werkzaamheden op het kantoor op.

Mijn werkzaamheden

Mijn werkzaamheden bij Bluedesk CRM zijn erg divers. Mijn hoofdtaak is de financiële administratie; verwerken van de in- en verkoopfacturen en het debiteur-  en crediteurbeheer. Daarnaast heb ik een deel van de personeelszaken zoals salarisadministratie en pensioen onder mijn hoede. Wijzingen van werknemers, bijvoorbeeld een werknemer uit dienst geef ik ook door. Maar de AH-bestelling voor de lunch en het bestellen van de kantoorartikelen behoren ook tot mijn takenpakket.

Uitdagingen

Een grote uitdaging is om al mijn taken te voltooien binnen mijn parttimefunctie. Vaak pak ik ook nog taken van de manager directors op waardoor ik een druk schema heb. De uitdaging is dan ook met ideeën te komen om sneller en effectiever te kunnen werken.

De grote diversiteit

Het leukste aan werken bij Bluedesk CRM is de diversiteit in werkzaamheden. Door de afwisseling van taken blijf je gemotiveerd om goed werk te leveren. Ook vind ik het fijn om veel verantwoordelijkheid te hebben over bepaalde zaken zoals de financiële administratie. Daarnaast is de flexibiliteit van Bluedesk CRM aangenaam. Wanneer mijn kinderen ziek zijn en ik moet thuis blijven is dit geen probleem. Ook kan ik thuis werken wat het erg flexibel maakt als moeder. Bovendien is het contact van het team gezellig en leuk. Er hangt een fijne sfeer wat het werk nog aangenamer maakt.

Van 10 naar 18!

Toen ik begon met werken bij Bluedesk CRM bestond het team uit 10 man. In korte tijd is het team flink gegroeid en bestaat nu uit maar liefst 18 man. Ik ben benieuwd hoe Bluedesk CRM in de komende jaren nog groeit. Ook hoop ik in de toekomst nog meer verantwoordelijkheden te krijgen bij Bluedesk CRM.

Kort samengevat, in een werkweek ben ik met veel verschillende taken bezig wat het werk uitdagend maakt. Ook de fijne werkomgeving zorgt ervoor dat ik gemotiveerd blijf. Daarnaast is het gaaf om veel verantwoordelijkheid te krijgen. Werken als officemanager is dus erg leuk!