The start of something new: onze verbouwing bij Bluedesk CRM

Een fris uiterlijk, dat is wat bij Bluedesk CRM past. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat onze werkplek er ook zo uit ziet. Het interieur is niet alleen vernieuwd maar ook is de kantoorruimte uitgebreid!

Tijd voor een make-over

Allereerst, is onze ruimte twee keer zo groot geworden. Er is een extra vergaderruimte gebouwd en er zijn beeldschermen opgehangen; hier kunnen meetings en trainingen plaatsvinden. Daarnaast zijn alle muren geschilderd en is er een nieuwe vloer gelegd.

Er zijn 2 dingen die een ruimte tijdloos maken:

een gevoel van historie en een stuk uit de toekomst!

Nieuwe werkplekken

Ook zijn er nieuwe flex werkplekken waar onze medewerkers nog beter te werk kunnen gaan. Met een comfortabele stoel en nieuwe monitoren is het nog fijner om onze klanten te helpen. Er is een erg mooi uitzicht vanuit onze werkplekken; we kijken namelijk uit op het Wilhelminakanaal. Goede interne communicatie is een voorwaarde voor goede externe communicatie. Daarom is ook ons interne netwerk en de telefonie vernieuwd.


Time to relax

Naast het werk moet er natuurlijk ook tijd zijn om te lunchen en even bij te kunnen kletsen. Er is nu een uitgebreide kantine waar we elke dag kunnen pauzeren. Ook kunnen we in de zomer genieten van het zonnetje dankzij ons dakterras!

“Pauze: oftewel een korte vakantie op de werkplek”

Zoals u kunt zien op de foto’s ziet ons pand er nu professioneel en fris uit. Hierdoor kunnen wij onze kernwaarden nog beter realiseren en onze klanten nog beter te woord staan.