Mijn eerste periode bij Bluedesk CRM

Onlangs hebben wij Rom Roest kunnen verwelkomen binnen ons Bluedesk CRM-team. Rom vervult binnen ons team de rol van een applicatie specialist. Maar hoe heeft Rom zijn eerste periode ervaren bij Bluedesk CRM? En welke uitdagingen is hij al tegengekomen? Ook zo benieuwd? Lees dan vooral verder!

Wie ben ik?

Ik ben Rom Roest en na mijn studie, Information Management, ben ik aan de slag gegaan bij Bluedesk CRM. De passie en drive bij alle medewerkers spatten ervan af, wat mij erg enthousiast maakte. Binnen Bluedesk CRM overzie ik de servicedesk; hier leer ik ‘on the job’ over de verschillende CRM-oplossingen.

Waarom Bluedesk CRM?

Mijn eerste gesprek was met een van de managing directors; zijn passie en drive voor Bluedesk CRM inspireerde mij zo dat ik het liefst meteen aan de slag zou gaan. Ook het kleine en persoonlijke vind ik erg fijn aan Bluedesk CRM.

Het werk eentonig? Nee dat zeker niet!

Mijn functie is uitdagend; bij de servicedesk krijg ik de mogelijkheid de CRM-oplossing, Aurea, goed te leren kennen. Ik krijg veel verschillende vragen van klanten op een dag; ik moet oplossingen opzoeken en creëren. Ook is het werk erg afwisselend waardoor ik nooit verveeld raak. Elke dag is er wel weer een nieuwe uitdaging.

Een leuke baan is het halve werk.

De collega’s zijn erg tof; ze weten hoe ze een geintje kunnen maken maar hard werken kunnen ze ook! Dat maakt het contact met mijn collega’s leuk. Ik ben sociaal en wie wilt nou niet een baan waar je je collega’s ook je vrienden kan noemen?

Leer niet om te werken, maar werk om te leren.

Ik wist eerst niks van de CRM-oplossing Aurea af; het was dus een grote uitdaging om zoveel mogelijk te weten te komen over deze oplossing. Bluedesk CRM is mijn eerste fulltimebaan wat ook even wennen was, maar ik heb zeker geen spijt. De fijne werkomgeving en vele uitdagingen zorgen ervoor dat ik elke dag met plezier naar het werk ga. Iedereen wil er iets moois van maken en daar wil ik ook onderdeel van zijn.

Zie uitdagingen als kansen.

Mijn uitdaging is om Aurea tot in het topje van mijn duim te kennen, zodat ik klanten perfect te woord kan staan. In de toekomst hoop ik door te groeien tot consultant bij Bluedesk CRM.

Kortom, mijn eerste periode bij Bluedesk CRM was erg leuk. Ik kom de ene naar de andere uitdaging tegen en me vervelen doe ik nooit!