Stichting Kinderen Kankervrij kiest voor Bluedesk CRM

Onlangs is de implementatie van Salesforce gestart bij Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). KiKa was op zoek naar een oplossing om geldinzameling acties die georganiseerd worden door particulieren en bedrijven beter te kunnen ondersteunen.

Om deze acties nu te ondersteunen wordt gebruik gemaakt van verschillende applicaties. Voor het verwerken van de informatie zijn veel handmatige acties nodig en ontbreekt het de medewerkers van KiKa aan een accuraat overzicht.

Salesforce gaat KiKa helpen door processen rondom acties, postverwerking en relatiebeheer te ondersteunen.

KiKa heeft grote behoefte aan een effectievere ondersteuning in lopende en uitgevoerde acties. KiKa wil betere begeleiding leveren, pro-actief contact zoeken met (ex)-actievoerders en de nazorg van acties verbeteren.

Hiervoor zorgt Bluedesk CRM voor een inrichting van Salesforce die er voor zorgt dat actievoerders op het juiste moment de gewenste ondersteuning en materialen voor de acties ontvangen.

Buiten de actievoerders zijn de vrijwilligers van KiKa van onschatbare waarde voor de organisatie. KiKa wil met de ingebruikname van Salesforce haar vrijwilligers beter leren kennen en daardoor beter kunnen ondersteunen in het belangrijke werk dat ze doen.

Over Stichting Kinderen Kankervrij
KiKa heeft als doel om de genezingskans naar 95% te vergroten. Om dit te realiseren, is er nog veel kostbaar onderzoek noodzakelijk.

Dankzij informatie uit afgerond onderzoek, zijn de specialisten ervan overtuigd dat ze nieuwe behandelingsmogelijkheden kunnen ontwikkelen om kinderkanker vaker te genezen en ‘vriendelijker’ te behandelen. Daarvoor is het absoluut noodzakelijk om vernieuwend onderzoek in gang te zetten, specifiek gericht op kinderkanker.

KiKa werft fondsen voor deze speciale onderzoeken, waarmee kinderen versneld hun kanker kunnen overwinnen.

Ook in actie komen voor KiKa? Kijk hier naar wat anderen deden of doe een donatie.