Drie nieuwe medewerkers

Onlangs is Bluedesk CRM uitgebreid met drie nieuwe medewerkers.

Servicedesk
Om te voldoen aan onze kwaliteitsstandaard en goede support te kunnen borgen breiden we onze servicedesk uit met Joost Verduijn. Door de toename van het aantal klanten is de vraag om goede support toegenomen. De uitbreiding helpt ons de service op peil te houden. Joost heeft een achtergrond in de horeca en in zijn professionele loopbaan gewerkt als Support Agent RezExchange (hotelsoftware). Hij zal zich binnen Bluedesk CRM gaan specialiseren in Aurea CRM.

Consultancy
Ook onze consultancy tak groeit door. Het team is uitgebreid met twee medewerkers Bart Krielen en Maiky Rampersad.

Bart is na zijn studie Business, IT & Management gestart bij Bluedesk CRM als Salesforce Consultant. Hij heeft zich tijdens zijn studie gespecialiseerd in het in kaart brengen van bedrijfsprocessen en het effect van organisatie veranderingen op medewerkers.

Maiky zal zich specialiseren in Aurea CRM, hij heeft zich na zijn studie Business, IT & Management onder andere als CRM support medewerker bij een grote bank gewerkt. In deze rol gaf hij functionele en technische ondersteuning aan gebruikers.

Bluedesk CRM is blij dat ze een aantal verse krachten aan het team heeft mogen toevoegen en wensen Joost, Maiky en Bart veel succes bij Bluedesk CRM.

Bluedesk CRM is nog steeds op zoek naar versterkingen. Bekijk hier onze vacaturepagina.