Uniek evenement over Datakwaliteit én CRM

Uniek evenement over Datakwaliteit én CRM

“Niet het CRM-systeem, maar de daarin opgeslagen data zijn uw kostbaarste bezit.” Forrester Research

Bluedesk CRM organiseert in samenwerking met Human Inference en Salesforce een evenement  waar Datakwaliteit en CRM centraal staan.

Weet u eigenlijk wie uw klant is?

Vaak denken organisaties dat ze hun klanten kennen en wat hen ertoe beweegt om loyaal te blijven aan de organisatie.

Hoe vaak komt het wel niet voor dat u – of dat nou zakelijk of privé is – een poststuk moet bestempelen als “retour afzender”?

Helaas gebeurt het tegenwoordig nog steeds regelmatig dat gegevens van relaties niet of niet juist worden bijgehouden in een systeem.

Dit is een nog maar een simpel voorbeeld die aan geeft hoe belangrijk datakwaliteit voor organisaties is.

Hoe zorgt datakwaliteit ervoor dat uw klanten niet alleen bij u blijven, maar dat de relatie ook nog eens groeit naar een hoger niveau?

Kom dan naar ons evenement op vrijdag 8 april. Meer informatie over dit evenement kunt u vinden op onze inschrijfpagina.

Ga hier naar onze inschrijfpagina.