Vier nieuwe klanten en twee nieuwe medewerkers

Bluedesk CRM gaat maar door! Wij zijn blij dat we weer een aantal mooie klanten hebben mogen toevoegen aan ons klantenbestand. Daarnaast zijn wij ook trots te melden dat we twee nieuwe medewerkers hebben mogen verwelkomen.

KNCV_NL-2015-RGB_PNG_Small





Bluedesk CRM helpt KNCV Tuberculosefonds
Onlangs heeft Bluedesk CRM de implementatie van Salesforce in combinatie met Converse van StepOrange afgerond bij KNCV Tuberculosefonds. KNCV Tuberculosefonds was op zoek naar een vervanging voor haar vorig systeem, dit systeem was technisch verouderd en zou op korte termijn niet meer ondersteund worden door de leverancier. Daarnaast had KNCV Tuberculosefonds behoefte aan meer functionaliteit om haar (potentiële) donateurs beter te leren kennen en hierop te kunnen acteren.

logo-big



Bluedesk CRM optimaliseert CRM bij Brocacef
Sinds een aantal maanden maakt Brocacef gebruik van de servicedesk en consultancy diensten van Bluedesk CRM. In deze periode zijn een aantal kleinere projecten uitgevoerd. Zo is er een koppeling gemaakt tussen update.CRM en het online portaal van Brocacef. Daarnaast hebben we tevens een koppeling gerealiseerd tussen update.CRM en de telefooncentrale (CTI), zodat binnenkomende gesprekken direct op het scherm van de medewerker getoond worden en direct een contactmoment wordt aangemaakt.

logo-leolux







Leolux zit comfortabeler dankzij Bluedesk CRM
Leolux maakt momenteel gebruik van een verouderde versie, update seven,. Leolux gebruikt update.seven onder andere voor het beheer van relaties en de registratie van offertes, orders en servicemeldingen.

Door de migratie naar de nieuwe versie, update.CRM, zal Leolux ook direct gebruik maken van de update.CRM Enterprise, hierdoor heeft Leolux toegang tot alle modules van update.CRM:
API
Hierdoor kan eenvoudig een koppeling met bijvoorbeeld een online portaal worden gerealiseerd.

CTI koppeling
Hierdoor is er een koppeling tussen de telefooncentrale en update.CRM, om zo bijvoorbeeld makkelijker en sneller gesprekken te voeren en vast te kunnen leggen

Naadloze integratie met Outlook en andere Office producten

E-mailmarketing
Dit is een nieuw product binnen het productportfolio van Aurea, hierop worden allerlei innovaties toegepast en is constant in ontwikkeling.

20150704_Prysmian_Group_Logo





Bluedesk CRM start samenwerking met Prysmian Group
Momenteel maakt de Prysmian Group gebruik van versie 8 van update.CRM. De overgang naar de gebruiksvriendelijkere en flexibele update.CRM versie 9 is reeds gestart.

Bluedesk CRM is gevraagd deze migratie verder af te ronden. update.CRM versie 9 biedt grote voordelen ten opzichte van de huidige variant. In de nieuwe update.CRM versie 9 zijn onder andere de volgende voordelen te vinden:

  • Multi-browser compatibiliteit (Internet Explorer, Chrome en Firefox worden ondersteund);
  • Verbeterde personalisatie mogelijkheden;
  • Bewerken van pagina lay-outs door middel van drag & drop;
  • Moderne en intuïtieve gebruikersinterface;

Door de overgang naar versie 9 van update.CRM is Prysmian Group de komende jaren voorzien van een CRM oplossing die kan voldoen aan de eisen en wensen van Prysmian Group. Bluedesk CRM ondersteunt de Prysmian Group graag om de CRM doelstellingen te behalen en te borgen.

Twee nieuwe medewerkers
Met ingang van 1 januari 2016 mocht Bluedesk CRM weer twee nieuwe medewerkers verwelkomen in haar sterk groeiende organisatie.

Om te voldoen aan onze kwaliteitsstandaard en goede support te kunnen borgen breiden we onze service desk uit met Kid Jansen. Hierdoor kunnen wij onze klanten in de toekomst nog beter van dienst zijn. Kid Jansen was één van de beheerders van het CRM systeem van Universiteit Twente. Daarnaast heeft Kid onlangs z’n certificaat Salesforce Certified Administrator (ADM201) behaald.

Het implementatieteam is uitgebreid met Laurens Blommestein. Laurens heeft meer dan 15 jaar ervaring in de CRM wereld in zowel sales als marketing rollen. De laatste 8 jaar heeft hij zich bezig gehouden met het implementeren van de software, waarbij de CRM ervaring opgedaan binnen sales & marketing uiteraard goed van pas komt.

Bluedesk CRM is blij dat ze twee verse krachten aan het team heeft mogen toevoegen en wenst hen beiden veel succes bij Bluedesk CRM.