Bluedesk CRM breidt uit!

In 2014 heeft de focus gelegen op het optimaliseren van onze interne processen en infrastructuur, met als doel om in 2015 Bluedesk CRM verder te laten groeien. In de eerste maanden van dit jaar is Bluedesk CRM uitgebreid met vijf nieuwe medewerkers. Twee nieuwe update.CRM consultants, een nieuwe Salesforce consultant, een sales consultant en een officemanager. Hiermee verwachten we de komende tijd de vraag vanuit de markt in te kunnen vullen.

Begin februari hebben we twee nieuwe organisaties mogen toevoegen aan onze klantenkring namelijk Tilburg University en EMM International in Zwolle. Tilburg University gaat Salesforce in eerste instantie gebruiken voor de recruiting van nieuwe studenten. Binnen EMM International in Zwolle, wordt Salesforce ingericht voor de ondersteuning van haar commerciële processen. Beide projecten zijn inmiddels in volle gang.

In het vorige nieuwsbericht meldde we dat VSO Netherlands had gekozen voor Salesforce en de dienstverlening van Bluedesk CRM. We zijn trots om te melden dat ze nog geen zes weken later Salesforce in gebruik hebben genomen. De gebruikers worden ondersteund door een nieuwe oplossing (Salesforce) en kunnen eventuele vragen stellen aan onze servicedesk. Zij hebben in de laatste fase van het project meegedraaid in het project om de overdracht van project naar beheer zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit tot grote tevredenheid van de klant.

Niet alleen Bluedesk CRM timmert aan de weg, ook onze hockey dames van EMHC D2 hebben een mooie prestatie geleverd. Met 9 gewonnen wedstrijden en 1 gelijkspel wisten ze met 92 doelpunten voor en 12 tegen, verpletterend zaal hockey kampioen te worden. Dames van harte!