Veel nieuwe ontwikkelingen bij Bluedesk CRM

Bluedesk CRM OverstapwekenNa de stap, om naast de implementaties en service van de CRM oplossing update.CRM ook een partnership aan te gaan met Salesforce, is de ontwikkeling van Bluedesk CRM in een sneltreinvaart doorgezet. Als eerste hebben twee van onze medewerkers de opleidingen “Administration Essentials for New Admins” en “Building Applications with Force.com & Visualforce” gevolgd en zichzelf hiervoor gecertificeerd. De kennis kan direct ingezet worden bij onze nieuwe klant VSO Netherlands, waar we van start zijn gegaan met de implementatie van Salesforce.

Niet alleen op het Salesforce vlak zijn de ontwikkelingen doorgegaan. Ook bij onze update klanten gaan de ontwikkelingen door. Bij de GD is de implementatie van de CRMpad afgerond met een prachtig compliment van onze opdrachtgever: “Compliment aan jullie allemaal. Mooi om te zien hoe er daadkrachtig is samengewerkt waardoor de alles geheel volgens planning is gelopen.”. Verder is de migratie van update.seven naar update.CRM gestart bij Vion.

Een groeiende organisatie betekent ook meer administratie. Intern is er een project gestart om onze administratie volledig te digitaliseren. Hiermee is een grote stap gezet om intern effectiever en efficiënter te werken. De uitbreiding van een parttime office manager dient een bijdrage te leveren aan de verdere professionalisering van onze interne organisatie.

Op het gebied van marketing zijn er diverse acties geweest. Op 20 november was Bluedesk CRM aanwezig op de vakdag fondsenwerving. Dit was een groot succes. Een prachtige stand samen met Salesforce zorgde voor veel aanloop.

Naast de vakdag hebben we onze brochures uitgebreid en de bestaande brochures aangepast. Ook ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek is weer gestart. We hopen op dezelfde klantwaardering als in 2013, waar onze dienstverlening met gemiddeld eindcijfer 8,4 werd beloond.

Vooruitkijkend op december hopen we nog een aantal nieuwe klanten te mogen verwelkomen, waar we in 2015 de CRM implementatie mogen verzorgen. Daarnaast zal de migratie van update.seven naar update.CRM bij Rijk Zwaan worden afgerond, waarmee ook de functionaliteit uitgebreid wordt.