Oosterhout, 1 oktober 2014 – Via onze vernieuwde website willen we u op de hoogte brengen van een aantal nieuwe ontwikkelingen bij Bluedesk CRM.

Bluedesk CRM verzorgt sinds 2002 CRM implementaties met het product update CRM. update is een brede en flexibele CRM applicatie die we naadloos aan kunnen laten sluiten aan de commerciële processen en informatiebehoefte van onze klanten.

Vanuit het partnership met update software hebben we een gezond bedrijf opgebouwd met mooie klanten in diverse branches. Maar we zijn na 12 jaar nog steeds ambitieus en willen verder groeien. Bluedesk CRM wil zich in de komende jaren gaan onderscheiden als leverancier die organisaties helpt relatiegerichter te werken door het aanbieden van een breed assortiment aan diensten, die een bijdrage leveren aan efficiënt relatiebeheer, effectieve marktbewerking en een hoge servicegraad.

Bij een breder assortiment aan diensten hoort ook een breed software platform. Bluedesk CRM heeft ervoor gekozen om naast update.CRM, het platform van Salesforce.com (Force.com) in te zetten om haar dienstverlening te verbreden. De mogelijkheden van Salesforce.com zijn bijna eindeloos te noemen. Wij denken hier in het bijzonder in de non-profitmarkt en de markt voor cloud CRM een bredere dienstverlening aan te kunnen bieden.

Voor onze klanten heeft deze verandering geen enkele invloed. We zullen blijven investeren in de capaciteit, kennis en kunde van onze update.CRM consultants en servicedesk. Verder zullen we de software blijven aanbieden aan organisaties met een voorkeur voor on-premise CRM.

Go-live bij Dekker Zevenhuizen

Ook onze projecten lopen goed door. Vrijdag 26 september heeft de projecten afdeling van Dekker Zevenhuizen, update.CRM in gebruik genomen. De andere commerciële afdelingen zullen de komende tijd aangesloten worden